I thought to myself: "What the King?"

Morsning korsning. Godkväll. Godnatt kanske? Ja, här är klockan 01:09. Vad är klockan hos er? Förmodligen densamma om ni tillhör det svenska folket. Det var inte igår man skrev sist. Dels har jag inte haft tid, dels för att jag har lagt tid på utsidan av bloggen, samt för att jag inte har orkat helt enkelt. Ibland glömmer man bort vad man har, men oftast kommer man på det när det väl är försent. Nu ska vi inte deppa. Jag har haft grymma veckor på sistone. Höstterminen har dessutom börjat. Det blir mer ansvar nu i jämförelse med förra året. Tiden går fort och man växer. Det har ju sina fördelar och nackdelar. Synd dock att man inte växer några centimeter till på längden. Det vore ju guldet i gruvan. Eller schackmatt. Eller något. Annat. Var det godnatt jag sa? Ja, juste!


Kommentarer
Postat av: S

Skönt inlägg.

2011-09-09 @ 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0