Härligt, härligt, men farligt, farligt

Oj, det var inte igår. Kanske i förrigår, eller dagen innan det. Mycket möjligt förra veckan, förmodligen veckan innan.

Ja, jag har varit urusel på att uppdatera denna så kallade webjournal a la Tarre. Vad ska jag göra? Det finns inte mycket att skriva. Eller det finns allt att skriva om, exempelvis om jordens nära undergång - 3e världskriget som startades av Nordkorea. Det blir nästa generations första löpsedel. Blir nog inte av, nej. Endast om Kim Chi Young Ung pojk känner sig någorlunda självmordsbenägen, då händer det. Då blir det fyrverkeriernas fyrverkeri som vi aldrig tidigare skådat det.

Annars kan jag skriva om vardagen. Min, eller eran? Det finns ingen vardag. Varje dag är densamma, om man ser det från ovan i inställningen allmän. Det går ju även att ha inställningen detalj, då är varje dag unik. Ska man sitta och skriva om varje detalj som hänt? Varför inte? Kan vara kul att reflektera över ögonblicket då snöflingan landar på poren.

Det bästa idag kan nog vara mötet mellan min blick mot besöksstatistiken av min blogg. När diagrammet stadigt består av en horisontell linje utan avbrott på 7 st. Det är väl ändå fantastiskt, att man har sju hela trogna läsare trots den urdåliga uppdatering. Ni gav mig anledning att skriva detta. Tack!

Och hej igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0