Hjärnan är fulltankad

När jag är uttråkad saknar jag det roliga. Jag börjar titta igenom gamla bilder när jag hade det gött och saknar lite av den tiden, när jag ändå vet att jag lite grann saknade det lugna när jag väl blev erbjuden regelbunden nöje. Ibland blir allt bara för mycket, även för de som har det bra. Men jag fann denna fantastiska bild, när jag åt som en gris och drack som en flodhäst. Ja, min kropp avslöjar väl att jag hade det alldeles för bra i en lång period. Lagom tjock kan jag väl erkänna och inte så pjåkigt solbränd heller på en segelbåt. När man sov på däck och fick bränna på köpet, lite som att sola solarium men 8 timmar om dagen typ. Härliga härligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0