Shopaholic

Jag är nog inte ensam om att älska att shoppa. Dock har jag inte haft möjlighet att göra det på sistone (senaste 4 månaderna), i alla fall inte fullt ut som jag alltid gjorde var och varannan dag förut! Hur duktig kan man vara egentligen? Det har nästan blivit av en vana nu och börjar ta vändning känns det som. Jag vill få saker sålt istället för att få saker köpt. Inte så konstigt med tanke på att jag har så mycket som bara ligger och hänger där och blir gamla och skrynkliga. Det härliga är väl att jag försöker få det sålt än att slänga eller ge bort det som jag gjorde var kvartal när jag hade tid och ork, samt när jag vill fylla min garderob med nytt. Nu vill jag tömma garderoben, utan att fylla lika mycket och samtidigt få pengar för det. Inte alls skadligt!

Det känns lite som den dagen jag skulle hem igen från Australien, det var så fullpackad och på gränsen till övervikt att jag vill bli av med hälften dock med lite riksdaler inblandat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0