Arrow the new Smallville

Oj oj! Nu har det dykt upp en ny serie, eller det har pågått ett tag. Arrow heter den. En hjältefilm, precis som Smallville (du kan kalla det för den moderna Superman). Hur som helst, Arrow har precis samma uppbyggnad; det enda som egentligen skiljer serierna åt är väl att den ena är rikare än skogen är rik på löv.

Laddade ned serien igår och avslutade precis första avsnittet. Det är alltid lika kul att följa serier med vackra tjejer. Jag har egentligen aldrig gillat superhjälte filmer eller serier, men av något konstigt slag har jag alltid varit fast vid framför allt Smallville. Den klassiska Superman filmen/serierna avskydde jag. Fantomen, Batman, Power Puff Pinglorna och ja vad alla nu heter. Kan inte ens namnen på dem för att jag aldrig har brytt mig eller tyckt om. Däremot kan Arrow vara något för mig - en lite verkligare overklighet av Smallville. Vi får väl se hur det urartar sig. Kanske jag slutar se efter andra avsnittet, kanske jag ser hela säsongen och fortsätter på nästa. Vi håller tummarna för att jag kommer att vara sysselsatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0