Flyttar och flyttar

Aaahh! Så trött nu. Väcktes imorse av tzz tzz från mobilen. Trodde det var i drömmen, men det pågick för länge för att min hjärna skulle gå på det. Inte för att jag blev väckt tidigt, men jag sov som tåget, för varje tuff tuff så vakna jag och för varje icke tuff tuff sov jag. Det kändes som jag vaknade varannan minut av att en iskall vindpust smekte min kala axel.

Dels det kan vara anledningen till min trötthet, dels kan det även bero på att jag har hjälpt till med en flytt från morgon till kväll och knappt ätit. Utsvulten och törstig. Har dock fått i mig lite nu, lite energi över att skriva detta onödiga inlägg för 5 trogna läsare. Det händer inte ofta att man får flytta två gånger på en och en halv månad. Kanske inte är något man bör göra för ofta, det är jobbigt, dammigt, tråkigt, rörigt och tungt. Har inte heller hunnit bajsa idag trots att jag hade tredje världskriget i min mage vid lunch. Det är bara att knipa igen och njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0