Holy motors

Holy fking worst motors movie ever made. Vilken jävla skitfilm! Fransk-Tysk. Hur har man mage att skapa sånt skräp? Vem vill slösa pengar på att ens regissera något liknande?

Slösat två timmar på att ta mig in i idioters hjärnor och försöka förstå deras dumma fantasier. Det kan inte vara sant! Hade kunnat utnyttja dessa två timmar till att drömma flickan från det blå som dykt upp senaste två nätterna. Eller om haters som förföljer och jagar mig för att avsluta mitt liv, men med min snabbhet kommer ingen ikapp. Eller skapa min egna film som för alltid kommer att förbli bättre än den horribla, efterblivna, värdelösa och uttråkade Holy jövla terrible mother of a cow, son of a disease-film. Döda mig långsammare. Penetrera mina hjärnceller och skjut alla bilder och minnen av denna film. Snälla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0