Evighet

Det kanske bara är jag, men Melodifestivalen känns som att den går varje månad och för varje gång förlängs den med ett dygn. Mina första upplevelser av denna tävling var ändå helt okej, men med senare år har jag börjat få huvudvärk runt 4e, 5e låten och förvärras för varje nästkommande låt. Jag väntar och väntar på dess ände, men det känns som jag går bak i tiden ju mer jag tittar på vilket bidrag de har kommit till och hur lång tid det är kvar.

Är jag ensam om att undra vad hälften av länderna har för bidrag i sina kval när deras bästa representanter verkar vara helt smaklösa?

I övrigt är det väldigt fint med fjärilarna som flyger in och ut i skärmen i år. Synd att jag inte har 3D TV så jag kan känna på deras vingar och sedan sätta på koppel på alla och koppla de med min säng så jag kan fara iväg någonstans och njuta av vad livet har att erbjuda.

Aja, lika bra att avsluta det när jag ändå har påbörjat det. Knarka lite huvudvärkstabletter, så ska jag nog klara av fem dagar till av Melodifestivalen, eller hur lång tid det nu kan dröja innan resultatet har nått sitt mål. Heja, heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0