Printscreen

Det sitter en dam med senapsgul mockajacka och under det hänger en klänning i färgen med liknelse av ett fotografi mitt i city med mycket trafik en natt fotograferad av en vibratorarm, och på fötterna sitter även ett par senapsgula läderstövlar. Hon har med hög sannolikhet nyligen införskaffat denna orepiga äppel telefonen. Jag vet inte om hon har lärt sig hur ljudlösfunktionen fungerar eller om hon allmänt älskar ljudet av en kamera när den exponerar. Kan vara både och.

Något som jag vet säkert är att hon har lärt sig hur man printscreen:ar eller tar stillbild som det även kallas på svenska, genom att trycka på powerknappen och homeknappen samtidigt (för er som inte visste det). Det låter i takt med när man försöker ta många bilder så snabbt som möjligt en kamera som tar bild var tredje sekund. Hon sitter här med ett leende på läpparna och tar stillbilder av.. ja, vad kan det vara man tar stillbilder på trettioelva tusen gånger om på? Det hade av ren nyfikenhet varit kul att få veta, vad en dam tänker i dens ålder. Jag kommer bli jämnårig med tiden antar jag.

Oj, nu blev jag just en kvart äldre och här ska jag stiga av. Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0