Trött idag

God Lunch, God Lunch!

Åh Buddha, vad jag är trött idag. Jag vet inte varför, men jag vaknade rätt tidigt imorse och njöt en stund av en podcast i väntan på att bli döhungrig. Då spurtade jag till köket, gjorde mig en frukösmacka med ost och stekte två ägg med kopp te till det. Efteråt var jag lite halvt i koma, lite halvt döende, lite halvt ogenomtänkt trött.

Jag bosatte mig i soffan efter det med podcasten igång och Housewives på tv:n om jag inte minns helt fel. Låg ändå och tittade ut genom fönstret och njöt av ljudvågorna från mobilens högtalare. När jag kände sovandes stund vara på väg att inträffa sprang jag till datorn för att hålla mig vaken. Blev rätt uttråkad efter att ha sett Aftonbladet ouppdaterat. Så jag landade på sängen med "The Imposter" på skärmen. Det var som om en Joe Labero gjorde sitt mest avancerade magitrick någonsin och vips var klockan 2 nästa gång jag slog ögonen.

Fantastiskt. Nu mår jag som en rockstar efter lite makrill i tomatsås med massa lök och majs.

God eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0