Sad, so sad

Jag är för lat för mitt eget bästa. Att inte orka laga mat för sin egen överlevnad är som att inte klä sig för vintern. Det finns inte. Vad ska man göra? Införskaffa färdiglagad mat, som endast kräver uppvärmning i mikro. Hur gott är det på en skala? Och hur mycket energi och näring får man utav det? Om jag inte minns fel, så försvinner väl all näring under uppvärmning av mikro? Oh my godis, vad ska jag göra? Det är väl därför jag inte har orkat sätta igång med träningen fullt ut, samt att motivationen för skola endast går utför.

Vad säger ni? Ska vi säga att det är måndag idag, så börjar vi om allt från början igen? Vårsolen har maxat energin, jag är 21 och man blir inte "yngre" av att sitta och pilla i stjärten. Ut med tummen och in med Nalle Puh tänkte jag säga, vilket jag gjorde ändå och låter jävligt fel.

Hmm, vad säger man? Slå huvudet på spiken och dra vettiga beslut? Nu är det dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0