Mr. Mechanic T

Hur hygglig har man inte varit idag då? Gick upp tidigt imorse för att mecka med bilen. Vi bytte ut hälften av belysningen samt motoroljan. Väldigt underhållande, nästan lika underhållande som Fast Five. Det var faktiskt så underhållande att jag bokstavligen hamnade i motoroljan. Jag kände mig som en porrstjärna med all olja långsamt rinnandes över min kropp. Grr, kände mig riktigt het i vårsolen och stekte, dock med tröja på.

Man lär sig något nytt varje dag, brukar man säga. Idag lärde jag mig grymt mycket om vilka delar som går att få loss eller inte. Eller allt går ju att få loss, mer eller mindre, men vad som inte är lika ömtåligt och som en ung pojk som jag ska kunna klara av att hantera. If you know what I mean.

Aja, ha en fin och trevlig helg. Njut av solen så länge du kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0