Ha-ha

Ett minne printades.
Ett minne vars glädje låg i en donken och ett IQ-befriat huvud. Nästan nostalgi.

Patrik: Jag tar en Big Mac & co, plusmeny på CSN-kortet och en extra cheeseburgare
Väntan på cheesen dröjde inte alls för länge.
Kassörskan på donken: Vill du ha en hamburgare istället kanske?
Patrik - IQ tar friheten:  Vadå? Vad är det för skillnad på dem?
Tarre: Varför tror du den ena heter Cheeseburgare och den andra Hamburgare?
Patrik: Jajajajaja.
Tarre utbrister i skratt!! HAHAHA


Kommentarer
Postat av: Patrik

Palla visa min smarthet inför Sverige, orkar inte att folk kommer söka efter mig nu :D :D

2009-08-10 @ 00:18:04
Postat av: LOVE/Loviza

sv; Det är äckel Mozillas fel. Fixa det åt mig? Jag kör inte med Mozilla.. (A)

2009-08-10 @ 13:31:48
URL: http://peiceofloviza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0