Snabba datorn!

Snabba teorin, vars innehåll är en seg dator!

Det är heeelt sjukt, jag lovar. Tror inte det finns någon långsammare stationär dator än min. Den är orörd sen många månader tillbaka, och startades inte igen förrän igårkväll. Stackaren, den är typ som en gammal gubbe på käpp. Den går, sen stannar den upp, tappar andan, börjar tänka inom "kort" sen börjar den om på sin gamla rutin igen, om och om igen.

Ett steg till döden, eller till att dödas.

HAHAHAHAHA, där fastnade den igen!! Tror nog jag tar fram sågen snart och sågar av den på fem, och sedan penetrerar jag alla "organ" med en kycklingsax. Zzzz, så dålig! Någon som vill köpa den? Jag ljuger på min på deo att den är bra! Jag säljer den för femtio öre eller något. Ingen prutning tack! Eller så slänger jag den bara.

Och min hunger gör ju inte det lättare heller, så mat ska det "lagas". Smek min...

Kommentarer
Postat av: cuoong

sv: haha, du lyckades få mig att flina emellanåt :)



där ser du, bra att städa i garderoben ofta. man vet aldrig vad som finns där egentligen :P

2009-08-13 @ 13:09:00
URL: http://cuoong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0