Utgång hela dagen varje dag

Idag var det utgång igen, typ hatar att vara hemma när det finns väder att vädra sig i =D Inte så mycket som köptes tror jag, förutom en "kojv med böö", cola och en skrivare. Dock var det inte jag som skulle ha skrivaren. Och en jäfla massa annat hände under dem fem timmarna man var ute och gick, bland annat blev man smal? Men men, annars var jag riktigt trött på mitt stökiga rum när jag kom hem, så det blev städa och tömma, byta lakan, påslakan och allt som har med säng att göra förutom mitt snygga överkast och snoppkudden!!

Så, jag är rätt himla nööjd! Nu kan ni komma om ni vill? =D Pusss på dig

Here comes some random picz:


trött och hårig


snygg och billig


seriös och torr


beredd och röd


ren och saknad

Kommentarer
Postat av: cuoong

roliga undertexter XD



kommer den randiga, vit/ röda tröjan från att.? liknar den jag har

2009-08-13 @ 09:19:56
URL: http://cuoong.blogg.se/
Postat av: LOVE/Loviza

Tarre din kamera är äckligt bra, va har du för skit?...

2009-08-15 @ 13:15:32
URL: http://peiceofloviza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0