Ops, I did it again..

Vi var pa Chinese Gaarden idag, sjukt fint. Bonsai traden var galet fina, battre an man kan tanka sig. Sa sag vi massa skoldpaddor. De brukar ju vara sa himla sota pa bild och sant, men fy satan sa ackliga. Jag har bilder som kommer upp senare tror jag.

Sen raka jag shoppa igen tva sota plagg. Mysiga som sjutton, kanske dyker upp ocksa. Hoppas ni kommer att gilla de. Annars har vi, jag och Patrik, bara gatt och gatt hela dagen. Sov bara 4 timmar i natt, sa lite sliten ar man allt. Vi ska snart dra fran Singapore till Kuala Lumpur. Det blir nattbuss dit, det vill saga bara sova hela vagen tills vi kommer fram, drygt fem nagon gang pa morgonen tror jag.







Grattis till oss alskling. Puss pa dig, du ar saknad.

Kommentarer
Postat av: din

grattis grattis! =)) du är med saknad

2009-03-08 @ 12:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0