Mog1

Ett!
Vem kör med helljus på en motorväg när det finns tillräckligt med belysning och alldeles för många i trafiken för helljus? Jo, en idiot. Han hamnade bakom mig på något sätt med helljuset igång hela tiden, vet inte om han gjorde så medvetet eller om han var blind. Dåligt mörkerseende kanske det var, men då får han fan ta och åka kommunalt på vintern. Ljuset håller sig uppe kanske någon timme, vilket det inte ens har gjort alls dem senaste veckorna. Hur som helst bländade han mig så mycket att jag knappt såg något av vägen, kändes som det dök upp stjärnor på mitt tak när jag till slut lyckades köra ifrån honom. Men men.. Alla är ju inte så smarta.

Två!
Såg nyss Vänner. Ross skulle precis gifta sig med Emily, meen han säger Rachels namn vid eden om att dem förevigt skulle ta hand om varandra och blablabla, oavsett mage. Hur lyckas man med det? Värt och gifta sig för att man är desperat och är lycklig en kväll. Tror jag såg något avsnitt innan när han frågade henne, då ville han bara gifta sig typ av någon dum anledning. Haha, ska man gifta sig får man väl ta och gifta sig med någon man verkligen vill gifta sig med, om man nu har chansen att välja?? Att man ens tänker tanken av att gifta sig när man har två pers i skallen. Polygamitankar eller, tycka om ena och gifta sig med deen andra ;) Så har man sex med ena och tänker på den andra under tiden. Kanske funkar, ska testa (A)

Tre!
Jag har möte på min enda lediga dag i veckan klockan 8 på morgonen, hur otur kan man ha?? AJja, sova typ! God natt och god chips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0