Pruttis



Nu har jag fixat i ordning mig och ska alldeles strax sova, åtminstone lägga mig och hoppas på att jag somnar. För jag är trött, det känner jag.

Jag kom och tänka på en sak - fan jag saknar mitt hår alltså. Just nu har jag medellångt eller lite kortare än så på min "rakade" del av huvudet. Det går varken att göra det ena eller det andra. Det hatar jag!!! Men jag får väl vänta.. Får nästan ta hårkontroll och hoppas på att håret på skallen växer mer, tänk om det skulle växa på bröstet eller något istället. Snacka om otur då!!!

Aja alla mina fans, ni får sova så gott. Jag tänker i alla fall göra det oavsett vad. Puss på min panna.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Växer det på bröstet så blir du som stora mig :D

2009-09-20 @ 10:02:41
Postat av: Tarre

Hahaha, om jag ändå passade i det =D

2009-09-20 @ 11:55:05
Postat av: elina ^.^

asnice blogg!

2009-09-26 @ 16:22:28
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0