Sveriges fulaste hem

Sömnig som jag är efter maten, lägger jag mig i sängen och glor på första "bästa" programmet som dyker upp när televisionen sätts på. Gissa vad det är? Jo, Sveriges fulaste hem. Men huset blir nog världens fulaste hem efter att det där teamet har varit där. Verkligen katastrof, dock är inte programmet slut än, men jag kan tänka mig hur det kommer se ut. Och man har ju sett förr vad dem har lyckats få fram. Denna gång: Grönt kök, och det andra rummet som ska göras om kommer ha guldiga väggar, med massa röda detaljer någonstans, lyssnade inte så noga. Hörde bara: grönt, guld och rött. Fan vilka härliga färgkombinationer. Dem färgerna kanske klär flaggan för tredje världskriget.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0