Before I forgot

Innan jag glömmer det.

Jag drömde något så otroligt jävla sjukt. Jag såg mig själv med skäggstubb och det var så fantastiskt snyggt att jag har funderat på om jag skall börja raka, så det växer. Jag har ju inte så mycket hårväxt i ansiktet, därav har jag inte behövt raka mig förutom muschen. Tittar man noga, ser man dock att jag har skapligt långa strån på hakan och runt där. Däremot när det väl växer svarta, grova strån på hakan har jag hittills nopprat dessa. Om jag nu, mot förmodan, skulle börja raka då skulle det växa upp bara grova strån. Dock är det jävligt drygt att behöva raka varje dag, om inte det skulle passa. Fyfan vad fail det skulle vara då, mitt liv skulle vara över i princip. Skulle aldrig titta mig själv i spegeln igen.

Men fan, det var en grym dröm iaf. Jag hade även en så ofantlligt snygg brud! Kanske för att jag var så jävla snygg i drömmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0