Förkväll

Har suttit och glott på förkväll nu en stund. Så dök det upp några klipp med Tony Örvin på havs. Fyra karaoke-älskare som var med i avsnittet, men det var en av dem som jag störde mig oerhört mycket på. Jag förstår inte varför han har valt att först och främst skriva en ansökan för att få vara med i programmet, men vara så jävla tönt och död. Ingen jävla inlevelse i människan, tyst hela programmet ut och när han väl skulle sjunga, så har han inte mikrofonen vid käften. Jag har aldrig sett en så tyst bög i hela mitt liv. Bögar brukar väl vara helt hyper, glada och sociala, men denna var ju som en jävla trasig docka som man bär med överallt. FAIL!

Att jag ens tittade på programmet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0