Don't girls sit down and pee?


Jag var så jävla kissnödig idag (igen?) när jag var på Götgatan i hopp om att hitta en snygg tröja. I väntan på att alla butiker skulle öppnas, sprang jag in i en tidningsbutik, där var det en ashäftig brud som jag frågade om toaletten. Självklart låg ju toaletten i princip framför mig, typiskt att man aldrig ser det man söker förrän man har frågat. Galet pinsamt? Hur som helst, pinsamhet slår inte kissnödighet. Jag går över till toaletten och där måste det ju stå folk i kön. Det måste ju det för att jag var kissnödig, annars hade det varit lugna favoriter.

Vem bryr sig, ser en tjej gå in i ena toaletten. Hon är fan där jävligt länge, vet inte om hon kissade, onanerade, sminkade eller pruttade, men det tar en jävla tid innan hon kommer ut. Och när hon väl kommer ut, har jag hamnat längst fram i kön och går in i samma toalett som hon kom ut ifrån. Då är hela fucking toalettringen nedkissad, som om en alkis till gubbe har varit där och ostabilt stått där kissandes och skakat lite på penisen. Då undrar man ju om tjejer sitter eller står upp när de kissar, eller om det ens var en tjej.

Jag tänkte ta en bild på det som bevis, men jag ville bara ut därifrån så fort som möjligt. Så jag skippade det, dessutom var det ingen fräsch syn. Jag kan kissa på eran ring, så får ni se hur det såg ut.

På tal om bild, jag tänkte fan ta en bild på Shan Da Man idag. Han satt där och fika med några andra med samma ursprung, måste det ha varit, i och med att dem satt där och chitchatta på ett språk min värld inte kunde koppla samman. Han var fett tuff med sin truckerkeps och sina solbrillor på uteserveringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0