Grattis älskling


Det var ett år sen du blev byxmyndig, i alla fall gentemot alla som är högst 18 år. Det var ett år sen du hade möjligheten att skaffa EU-korkört för mopeder, men du gjorde inte det. Sådan bror, sådan syster. ;) Dock är det bara två år kvar till bilkörkort. Bara och sätta igång syrran. Så kanske - sådan bror, sådan syster myten stämmer.

I 16 år har jag sett dig växa, förändras, bli tjockare, shoppa och leta skor i din storlek (som typ inte finns). Men minnet kan bara skrapa ihop hälften av åren. Minnet är bra men kort.

Det har varit ett nöje att ha dig som syster, sällskap, vän, ovän och shoppingpartner. Nöjet hade nog inte varit densamma om du vore en annan. Du är, utan tvekan, det bästa som har hänt mig, och det kom när jag var fyra år gammal, 1994 den 2 september. Och vad förbaskat söt du var när du var en liten skitunge, men inte lika söt som jag va? Nu har du förbövelen en jävla snygg stil och är jävligt snigg och söt och gullig och allt fint, dock dyker det upp lite kamphund ur dig lite då och då. Du bits. Ajabaja, men det går bra. Jag är stark.

Ha den äran på födelsedagen världens bästa syster. Ett fyrfaldigt leve för Anna Nguyen, hipp hipp, hurra, hurra, hurra, hurra...! Löp yo sis <3

Kommentarer
Postat av: elina

awe, antar att ni står varandra nära! :)

2010-09-02 @ 23:31:15
Postat av: Diana

va söt du e tarrelito.

genuint snäll bror. vilken lycka! =)

2010-09-02 @ 23:58:38
URL: http://mypathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0