Coolbild.se/Tarre/Vinterbild/2011/hjärta/...

Alltså haha. Jag vet inte om jag har blivit ännu lättare påverkad av alkohol, typ att jag blir lite lullig av bara lukten. Men hela dagen har jag känt den äckliga Heineken jag drack inatt. Jag som trodde jag hade kissat ut allt. Det får mig att må jävligt piss också. Ska sluta dricka öl, äckligaste som finns. Lätta alkoholsaft är fina grejer.

Aja, ska väl dra snart och spy upp skiten. Haha. Nej, men jag lovade er den där tuffa bilden imorse. Här har ni den. Vad tycker ni? Min tuffa bil pimpad av en stalker ;) Säger vi. Det är ju alltid kul med komplimanger. Står ni också och ger er själva komplimanger varje morgon när ni står och borstar tänderna? Om inte, testa! Det är hur grymt som helst. Jag ska sluta störa er, njut av bilden nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0