Im so sick of love songs.

Jag blev så oerhört sjuk efter inventeringen igår. Det måste ha varit allt damm och smuts. Mådde skit imorse när jag vakna. Det kanske syns? Kanske är lite för fint klädd för att vara så sjuk, men jag var nyss ute en sväng och fann även en pizza på vägen hem, men fick hem två stycken. Jag ringde och beställde en pizza på vägen hem, men dem råkade bränna den första pizzan lite grann, så jag fick ta med den hem också. Schysst. Det var min frukost, lunch och mellanmål. Plus några alvedoner till efterrätt. Jag ska nog ta av mig kläderna och hoppa in under en dubbelvikt dubbelduntäcke och dö en stund. Men jag återkommer väl när jag har återupplivats.

För övrigt drömde jag en hemsk mardröm inatt. Inte så konstigt att jag vaknade upp kallsvettig. Så när som mot döden vaknade jag till. Den gubben vet jag inte om han finns i verkligheten, men han har varit med i många av mina drömmer och alla gånger har han önskat sig mig död. Hemsk gubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0