Airplanelag

Hej och hå. Nu är jag tillbaka, men på tå. För det är så jävla kallt så man trippar fram som man gör i simhallarna. Resan blev galet lyckad, sjukt nöjd, mindre nöjd med att vara tillbaka dock. Jag har en sådan satans jetlag att jag inte kunde sova längre än till 5 imorse, trots att jag var så trött att jag somnade framför ett youtubeklipp sittandes att jag föll i golvet.

Hur som haver, jag hade det alldeles för bra i Vietnam. Sverige känns redan dött som fåglarna jag åt. Jävligt gott för övrigt. Fast snart drar jag iväg igen och lämnar detta kalla land bakom mig ett tag. Puss.

Kommentarer
Postat av: - nina

var ska du??? och var har du köpt jackan? :D

2012-01-13 @ 01:00:37
URL: http://eatmerawlikesushi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0