Countdown: 8 days left

Det är banne mig helt OK att ha en nedräkning nu när man är veckan ifrån att vara borta från sitt riktiga liv och sin familj i flera månader, om inte år. Nu är det natten/morgonen till torsdagen den 26e januari. Exakt 8 dagar ifrån att sitta på flyget till andra sidan jordklotet. Inte för att jag aldrig har varit på den sidan av Tellus tidigare, men nu förblir jag där ett jordsnurr är det beräknat. Vi får se hur det urartar sig. Sjukt spännande och pirrigt. Jag har inte ens börjat tänka på vad som ska packas ned. Någon som har några tips på ett eller annat som bör tänkas på innan man drar iväg på en sådan här resa? Det enda jag tänker på är kläder, kläder och kläder. Vilka jackor (JAG ÄLSKAR JACKOR)? Brallor (behövs det ens)? Tröja? Etc.. Jag får inte ens med mig en tiondel av mina kläder. I min hjärna är det helt oförståeligt hur jag ska överleva. Kläder är min hobby. Det är som att ni lyssnar på musik, medan jag står med ficklampan in i garderoben och klappar mina plagg. Ungefär så. Eller kanske inte. Men något dylikt. Aja, vi säger godnatt nu.

Kommentarer
Postat av: trang

haha, TACK för de VISA orden tarre! jag har en bättre ide dock ..



SKÄNK MIG LITE $$$

2012-01-26 @ 23:28:26
URL: http://traangle.blogg.se/
Postat av: Cuong Le

Tänk på att du kommer köpa en del där, jag tror nämligen att du kommer hitta en massa saker! Så tag endast med dig dina favoritplagg, och jag hoppas att du som jag inte har alldeles för många sådana :P

Ha jackor och skor för olika väder och ändamål (säger man så?)...



Vad ska du hitta på i Australien förresten? Vilken stad? :D

2012-01-27 @ 19:24:42
URL: http://onelifelefttolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0