Countdown: a week left

Med knappa veckan kvar sitter jag och sover på soffan (se bild). Jag vaknade alldeles nyss. Natten var ung alldeles för länge. Livsfarligt! Det värsta av allt är att man vaknar så satans tidigt. Men det var det värt. Kalas och fest i en och samma smäll. Jag kom hem 3 i eftermiddags och gissa vad jag har haft för mig sedan dess? Jo, en dusch, några gifflar, cola, städat, städat, städat, rensat, rensat och rensat. Rensade kläder för nästan 15 kilo. Förstår ni då att jag är trött som en satana perkele? Annars har ni ingen sympati för en stackars pojk som på bild visas.

Hur som haver, hahahahahahahahahahaha. Jag kan inte sluta skratta åt denna bild min syster fick av mig. Förstår ni att jag sitter och sover sådär? Det är helt jävla stört. Glasögonen får bilden dock att se ut som att jag är vaken, men min avslappnade hals, nacke, mun och allt det där avslöjar ju rätt mycket om att jag är i sömngång. Helt oförståeligt, jag som trodde jag var vaken hela tiden. Men såg inte ens att syrran kom in för att fota en bild. Hemskt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=Y28GscgdAT8

Mac lo gni. :)

2012-01-27 @ 23:10:48
Postat av: Victor

Kan inte du lägga ut bilder på kläderna som du rensade undan :)?

2012-01-28 @ 00:40:58
Postat av: Tarre

Ledsen grappen, jag har redan packat ned det för att ge bort.

2012-01-28 @ 01:53:55
URL: http://toan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Checka mailen!

2012-04-23 @ 17:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0