Daaang, this aint goood

Daa-ang! Me so tired. Har sovit typ noll timmar inatt och haft massa fuffens för mig ute med bilen. Sista dagen. Sorgligt. Den har har varit mitt hus, min cykel, min fru, mitt liv och min bil i 3 år nu. Vad ska jag ta mig till utan den nu? Kommunalt? Ta-ha, vilket skämt?! Men det är sant, jag kommer bli anorexiabarn. För mycket promenader är inte hälsosamt för min kropp. Man kommer över det till slut va? Som ett förhållande, förr eller senare måste du gå vidare. Och nu är det min tur att göra det. BUhuhuhuhu!

Aja, fett ont i nacken. Måste börja lära mig använda halsduk i dessa kylor. Får ju typ nackspärr av att gå vårklädd hela dagarna. Man får skylla sig själv litegrann, eller jävligt mycket. Vi hörs sen, nu blev det brådis. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0