Photographer

Idag fick jag göra ett litet jobb som fotograf. Inte så värst mycket kreativitet från min sida, väldigt spontant fick jag bestämma mig på 20 min. Det blev endast porträttbilder, eller några gruppfoton men inte många. Det var något nytt i vardagen må jag säga. Dock är jag allt annat än duktig gällande systemkameror, vet varken ut eller in när det kommer till inställningar och kör därför alltid på auto. Låt kameran jobba, medan du rullar in pengarna ;D. Okej, så var det inte riktigt, jag lät kameran jobba, men inte ett öre rullades in. Kul var det i alla fall. Många trevliga prickar som fick vara mina modeller, ca 50 pers. Wiheo! Klapp på axeln. Godnatt mina vänner och mina stalkers som sitter i Täby Centrum och lusläser min blogg via Ipaden ;D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0