Thinking back to that day

Tjuvkikade lite på gamla bilder. Denna bilden fick mig att tänka tillbaka på värmen jag fick uppleva i Vietnam för en vecka sedan. Det har redan gått en vecka. Tiden går för fort. Hoppas inte livet i Australien går lika fort bara. Men jag vill att denna vecka och kommande går satans fort så jag kan börja bära på shorts igen. Dör. Tål inte kylan. Det är tur att man har en eskimåjacka som håller i kylan även om man går naken under.

För övrigt har jag ätit typ 5 gånger idag i brist på något att göra. Jag som i vanliga fall äter 3 gånger om dagen, om ens det. Sedan har jag druckit nästan 2 liter mjölk, som om jag skulle ha tränat något. Men icke, lite armhävningar blev det nyss i alla fall. Bra jobbat. Riktigt stolt. Aja, godnatt. Om en stund i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0