Tur i otur

Hej alla mina glada och ledsna människor.

Jag var klar strax innan två igår med att fixa mitt rum med far, så nu är vi tre fjärdedels färdiga.
Det är fett sött och jag har så mycket plats nu, känns som jag bor i ett slott, naaat! Men det är mycket mer rum nu dock.
Bilder kommer förmodligen upp strax, slutspurten kommer ikväll och det som behövs är en rulle tapet och lite vävlim till.
Och när jag hade tvättat av mig allt lim och fixat iordning för läggdags, tänkte jag sätta mig vid datorn och skriva ett sött inlägg om hur kvällen/natten hade gått till, så var bloggen nere. Exakt vid 02.02 försökte jag komma in, men så står det högst upp att vid 02.00-03-00 kommer sidan läggas ner, kan man ha mer tur i otur?

Kärlek och kärlek, Tarre på toa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0