Dags

Det är dags. Dags att lämna det tråkiga bakom oss, och bevara gläjden och nöjen i hjärnan på kategorin Historia 2008. Sedan övergår vi till det nya. De nya tiderna, det nya hoppet, förhoppningsvis det nya livet, den nya glädjen. Allt skit som dyker upp, ska med storm sopas bort. Mer mat, gå upp i vikt, bli snyggare, nytt hår, det ska helt enkelt bli ett nytt år.

Dock är jag inte alls taggad för det, inget känns rätt förtillfället. Det dyker upp glädje, men den hamnar inte riktigt på Mount Everst, utan sjunker mot botten av döda havet. Jag är för trött på något jag inte vet om. Har en stor klump i magen, hjärtat dunkar som om det vore de sista. Med Svampbobs vattenfyllda lungor, Spidermans klättrande makt och Supermans enorma krafter, ska jag med nöd och näppe långsamt simma upp från botten av döda havet, gå till Mount Everst och bestiga glädjen.

Som sagt, vi ska lämna sorgligheterna bakom oss, så vi stryker detta.

Dock är jag inte alls taggad för det, inget känns rätt förtillfället. Det dyker upp glädje, men den hamnar inte riktigt på Mount Everst, utan sjunker mot botten av döda havet. Jag är för trött på något jag inte vet om. Har en stor klump i magen, hjärtat dunkar som om det vore de sista. Med Svampbobs vattenfyllda lungor, Spidermans klättrande makt och Supermans enorma krafter, ska jag med nöd och näppe långsamt simma upp från botten av döda havet (som inte ens behövs göra något för att hamna på vatten ytan), gå till Mount Everst (ofta jag skulle gå, flyger) och bestiga glädjen (no need, jag har redan bestigit den).

Så! Haha, nu tycker jag att jag var allt rolig. Nu blev jag glad. Skönt och skriva denna text. Allt är struket och vi ska med glädje se framtiden! Ha ett gott nytt år på er allihopa. Jag tycker om er allihopa, så ingen känner sig glömd. Bara och ropa till om ni känner er emo. Jag har lätt för att anpassa mig till olika personligheter, så det blir inga problem. Ha en god fortsättning och nu väntas bara bättre tider.

Som börjar så fort detta är publicerat.

Kärlek och respekt, glöm inte det! Nu ska vi ta hand om varandra.

Kram Tarre, nu ska det kramas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0