Done, done, done..

Guess what I did instead of locked myself in the wc?

Jag var inne i stan idag och fixa iordning en söt liten julklapp, hoppas jag. Det är några som påstått att de skulle bli glada av den har jag hört iaf, hoppas hon blir glad också. Det kommer trots allt från hjärtat, och jag har verkligen suttit och jobbat på den ett bra tag idag. Vad det är, kan jag inte avslöja, men det kanske dyker upp efter julafton, vi får väl se?

*En känsla av nervositet*

Förresten var det två norska flickor idag som behövde hjälp. "Gah!" Säger jag bara, kan man vara mer ohightech än dem två eller? Så snackar dem sitt lol-språk också, men jag fatta vad dem sa dock. Problemet var att dem inte förstod mig. Hahahaha, sjukaste alltså. Hade dem låtit mig styra upp lite snabbt, hade det varit klart, men dem vägra ge mig det ju. Suck. Och personalen dog också, haha! Dem sprang och fråga efter mig med till slut, ingen förstod dessa två norska och vilsna människor i Sverige. Det brukar ju kul och kunna mer än andra, men denna gång ville jag vara sämre än dem, tro mig. "Execute me!" typ?

Guess now what I did instead of locked myself behind the wc door?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0