Kan man ana?

Kan man ana att tjocka lilla Tarre är ute och går när han har fått körkort och bil?

Nej, han kan inte tänka sig att ni anar något sådant liknande om honom, att han rör på sig överhuvudtaget. Det kunde han inte ana heller, faktiskt! Men vad gör man inte för att få komma till stan? När man håller hus i ett gammalt psykhem utan en enda människa som rör sig där inne, förutom en själv, och dessutom ligger det 350,7 km från sin familj och sitt rediga hem, utan sin bil. Då måste man bara komma ut till folket, innan man gör studenthemmet till psykhem igen.

Det kunde ni inte ana va? Men detta då?:

Vi fick lov torsdagen innan lovet och spontant nog boka vi in en sista minuten biljett, jag och älskling, för att jag skulle komma hit, när det var planerat att jag skulle komma måndagen på lovet istället. Det var liiiiite spontant kanske!? Men det var gott, och det har varit hyperkuligt med henne och hennes vänner hittills. Åker ju hem på julafton, så det återstår och se om denna kurva går uppåt då med! Halva julafton med älskling, halva julafton hemma.

På tal om julafton, jag är så sugen på massa massa kläder i julklapp, om inte en resa till asien. Håller ni inte med? Jag håller med iaf.

Ursäkta mig (Execute me)

Ni får ursäkta mig att jag hoppar fram och tillbaka, men jag kom och tänka på det här studenthemmet jag håller hus till just nu, så är illa tvungen och berätta vad jag tänkte. Jo, nu ska jag berätta vad jag tänkte. Det jag tänkte berätta är det jag tänkte. HAhaha. Okej, nu kommer det. Ofta man tar in psykade människor till ett psykhem för förbättring, dem lär ju bara bli mer psykade eller knäppare eller vad de har för problem, det kommer hur som helst förvärras. Hallarna är ju som i skräckfilm, helt dött och vitt, det enda man hör är sina egna fotsteg och sina andetag, rummen ska man inte ens tala om. Det är illa iaf, nu vet ni. Bli inte psykade, då kommer ni ångra er, ett tips bara, men det är ni som avgör.

Annars får ni alla läsare ha det så underbart bra, hoppas på en god jul just nu och ett perfekt nytt år.

Önskar Tarre <3

Kommentarer
Postat av: Diana

hahaha, alltså vet du hur mycket jag skrattade när du skrev det där om "tänkte"..jag ba: shit, typiskt Tarre!

Och det sista du skrev om att man blir knäppare bara man sitter på en psykhem av att man hör sina egna fotsteg och sina andetag, det är fan sant. det va så jävla bra beskrivet! Värsta skäckfilm bilderna rullade i mitt huvud när jag läste det där.

God Jul Tarrelito, ses aldrig mer....tar sitt liv...NAAT

haha hejdå :D

2008-12-21 @ 15:47:07
URL: http://mypathinlife.blogg.se/
Postat av: samira

ahahhaahah puss

2008-12-21 @ 17:46:02
URL: http://miiiira.blogg.se/
Postat av: sheila

hahah aawe go jul o gott nytt år tarre!

2008-12-21 @ 23:27:29
URL: http://shaayla.blogg.se/
Postat av: MizthaNGuyen (v.

sv: thanks :D

2008-12-25 @ 12:45:53
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0