På tal om TR

Guess what I had in mind when I was sitting on my Toan behind the wc door?

Jag ville bara berätta hur snabb jag är på typeracer, jag skriver 88 opm (ord/minut),
kan ni ana varför? Jo, för jag är en fotbollsspelare.

HAHAHAHAHAHA, nej. Jag skoja med er. Jag var nyss inne på någon blogg där han skrev hur snabb han var på typeracer, då läste jag några av kommentarerna. Gissa vad det stod? Jo, det stod att en snubbe skrev på 80 opm för att han var en pianist. Jag dog av garv, sicken koppling.

Men viktigast är att han är nöjd, eller? Båda blev nöjda, jag lever längre med mitt skratt och han är nöjd för det han tror på.

Guess now what I had in mind when I was sitting on my Toan behind the wc door?

Mwuaah, let's have a lunch, shall we?

Kommentarer
Postat av: diana

hahaha, du är så skön Tarre!

Och JA, jag ska gå och lägga mig tidigare framöver. tro mig, jag känner mig som emosarnas emo.

ses på måndag, då shoppar vi på coop! haha puss

2008-12-12 @ 14:17:08
URL: http://mypathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0