Sorglig

Det var något jag kom upp med när jag mådde lite dåligt för ett tag sen, men nu känner jag för att lägga upp den bara för blocken är så tom.

Vad hände? Vad gick snett?
Jag är så vilsen, jag förstår knappt vad som skett.

Det känns inte som det vi haft, är det vi har.
Jag har gått och grubblat över det i flera dar.

Vi har som fastnat på några hämningar.
Vi två är som några främlingar.

Finns det något som kan styra upp detta?
Vi måste få något gjort, innan jag kan lätta.

Det är som om någon mig snärtat.
Det är som en kniv i f- hjärtat.

Jag mår så dåligt av situationen.
Att det känns som jag inte ens känner personen.

Jag saknar dig, jag saknar min flickvän.
Du har ju mig, jag vill bara ha det lyckliga igen.

Vet inte om jag ska be om ursäkt.
Något måste ju läka det som läckt.

Hur som helst, kan vi inte återvända till det underbara?
Det var ju där vi fick känna på det ofattbara!

Kommentarer
Postat av: diana

Fett bra ju. du äger karin boye!!!!

glöm inte: du har en fri vilja filosofisk

2008-12-08 @ 15:03:50
URL: http://mypathinlife.blogg.se/
Postat av: Bettan

Men åhh va vackert! :O

Vi borde höras oftare!

Kraaam din vän Elisabet :)





P.s besök min blogg :)

Elisabetk.blogg.se!

2008-12-21 @ 20:01:09
URL: http://elisabetk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0