Upphetsande

Hallå gott folk, eller vad jag ska kalla er. Ni kommenterar ju inget, har ni verkligen så kul att ni inte behöver kommentera? Jag tror inte det!

Hur som helst, har lite uppdatering för min och livets del. Här nedan kommer ni se bilder, tyvärr har jag inte bilder på all uppdatering. Men hoppas ni nöjer er iaf, annars är ni tråkiga igen.

a

Först och främst vill jag säga att jag har färgat tillbaka håret till blåsvart. Man passar fan inte i något med brunt hår, fattar inte hur folk lyckas!
Dessutom vill jag säga: nytt överkast! Snyggt? Ja, jag dör. Har sex med mig själv där när jag ser den.
Och där ser ni även matchande strumpor och mössa.
Plus mitt söta fotband från Malaysia, lätt värt.

a a a

Jag har ett rätt cleant rum nu tycker jag. Det mesta är rensat eller samlat på ett och samma ställe, vilket jag tycker är helt underbart. På första bilden ser ni några av mina sköna jackor för våren, min sötaste spegel som får mig att känna mig fåfäng och ett dammfritt golv. Andra bilden visar en gitarr, tvättkorg där mina tio olika plagg per dag samlas, stativ och massa massa annat på hyllorna. Tredje bilden säger väl rätt mkt som förra, förutom det som inte fanns på bilden innan, såklart! Men min trettiotvå tums data-/tvskärm, två par skor (i kartongerna under skrivbordet, som förmodligen inte syns så bra) som sitter och väntar på att bli "påsatt" av mig.

a

Och sist men inte minst, utan bredare fast kortare: bilden där allt är samlat. Där har vi det; böcker, kuvert, nallar, mask, hattar, bilder, minnen, vax, hårspray, smycken, spel och allt mellan mitt golv och mitt tak kan du hitta där! Det var väl en del av vart jag har halva mitt liv och vad som hänt på sistone.

PS. Jag har tröstshoppat och tröstätit rätt mycket, så jag har gått upp några kilon när det gäller vikten och när det gäller kläder. Tyvärr har jag ingen bild på de just nu, men det kanske kommer. Valborg snart, kanske kommer några bilder där? Eller så kan man ju alltid dra ut och fota lite när man orkar.

Jag saknar en del av mitt liv.

Skriv gärna något sött, så blir jag glad. Ni måste erkänna att man blir lite upphetsad av min säng? :D

Kommentarer
Postat av: trang =)

snark på dig anh trai! gullig mamma anh haaaaaaaaaar!

2009-04-23 @ 20:08:28
Postat av: Tarre

Haha, jaa eller hur?! :D Min

Tack förresten för att du tog dig tid och skrev lite!!

2009-04-23 @ 20:30:50
Postat av: filippa

Gillar din nya design. Den förra var också snygg tho!



Btw jag som hade tänkt färga håret brunt.. haha men tveksamt om det inte matchar något :< rackarns!

2009-04-23 @ 20:58:20
URL: http://ssoundeffects.blogg.se/
Postat av: Charlie W

sv: nej haha, vad får dig tro de?

2009-04-23 @ 21:08:05
URL: http://redandblack.blogg.se/
Postat av: filippa

sv: Ja, jag får väl hoppas på det bästa! Haha får våga ta risken att prova mig fram:'D

2009-04-23 @ 21:13:43
URL: http://ssoundeffects.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser ingen smiley

2009-04-24 @ 14:52:32
Postat av: Anonym

He smiled because of one reason, now it's no reason for him to smile.

2009-04-24 @ 18:29:34
Postat av: Anonym

....

2009-04-24 @ 18:55:01
Postat av: Anonym

... but still next to me in bed

2009-04-24 @ 19:11:35
Postat av: wanissa

vad är det för sak som ligger i mitten där ?

ja där i mitten av sängen ? ;o

2009-05-09 @ 18:51:55
URL: http://www.wmbaa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0