Värnamo, Unnaryd, Jönköping during the weekend

a

Jag befann mig inte i Stockholm i helgen, som typ hela Täby märkte? Helt dött väl utan mig? (A) Hehe. Nej, men jag var nere och bilade med familjen till kusin. Det hände även att jag mötte en underbar person, hoppas på ett möte snart igen. Men jag satt och räkna lite innan jag satte igång att börja skriva detta inlägg. Jag kom fram till att jag körde bil i ungefär 14 timmar i helgen. Duktigt va? Rätt slitet + kramp i benet. Ditvägen körde jag på farthållare, då höll jag på somna tusen gånger, men hemvägen körde jag manuellt på gasen, så jag inte skulle bli så trött och uttråkad - vilket var asjobbigt i benet. Vänster fil ftw.

Puss, lovet har varit mysigt. Now back to business.

Kommentarer
Postat av: mira

sv: va, varför kan man inte somna annars? hahah

2009-04-18 @ 13:51:10
URL: http://miiiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0