"Cry me a river"

Har man tur eller har man tur?

Det vandrades lite på The Voice 09 igår kväll, dock började det regna och drygheten kom att tas över - enligt mig själv. Det var en vandring genom en skog av människor, svarta, vita, tjocka, smala, geeks som kaxiga. Det var nästan bättre att stå på sin plats, vi hade ju trots allt kommit väldigt långt fram. Men väl ute bland det fria hade tydligen en tråkmåns tagit sig an en tårgasbomb och släppt den mitt i klungan på cirkus 25000 människor, 26 skadades tydligen och fick akutvård. Snacka om bra timing för att tagga? Ja, är man king så är man. Dock var inte The Voice 09 någon höjdare heller, några sköna människor stötte man ju på i klungan som gjorde det hela lite trevligare.

Ja, man har tur! Och det är inte varje dag man har det, men jag fick ju tillbaka min otur ganska snart efter jag kommit hem, om ni tittar på det föregående inlägget innan det föregående inlägget. Hoppas ni förstår mig, jag gör inte det själv ibland.

Puss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0