Klant tant!!!!

HERREGUUUUD, ingen anar!

Kan ni tänka er att ni häller upp en skål med yoghurt och får sedan syn på en smoothie när ni ska lägga tillbaka yoghurten. Ni känner suget av att dricka den, tar ned flaskan, skruvar upp locket, tappar den och av reflex ska fånga den men stöter till både locket och skålen att locket flyger åt skogen och skålen ner på golvet. *KRAS* Yoghurten fyller ut hela köksgolvet och förändrar helt från gult till vitt golv. Kan ni tänka er? Nej, jag kan inte tänka mig det iaf, men det hände precis. DUKTIGT! Halva yoghurten låg över mina jeans och mina svarta strumpor. Så jag har gått på alla mina fyra och torkat upp smörjan och så vart det lite skölja jeans och strumpor. BRAA JOBBAT, jag är inte pigg nej. Men hungrig som ett djur än. Fattar inte varför, har blivit helt konstig. Är redan hungrig innan jag äter något, men precis när jag ätit klart, då känner jag av en ny hunger direkt efter som är heeelt enorm. Jag är till för att bli tjock? Lyckat!

Nu är man lack, som naftan. =D=D=D Pussa på klant tanten tarre

Kommentarer
Postat av: LOVE/Loviza

HAHHAHAH Naaw, förresten - är LCHF mat, perfect (y)



sv; en äcklig klump som heter Canon EOS 1000D och av någon anledning så får jag aldrig bra kvalité. :(

2009-08-16 @ 11:19:17
URL: http://peiceofloviza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0