Morgonpigg??

Är man morgonpigg eller morgondöd?
Vet inte, men jag väcktes åtta av larmet iaf. Hade bilen parkerad till nio, så jag snooza till en kvart eller tio min innan nio. Då var det bara att hoppa upp, sätta på sig kläder och ge sig iväg och det enda som väntades var huset. Jag bör typ sova nu, men icke, ska nog ta en dusch istället. Roligt hade man i natt iaf!! Inte mycket sömn dock, men vafan. Glädje går före sömn.

Så togs det några homosapiens bilder när man kom hem med syster, men jag klippte bort henne för hon är omogen. Nej, skoja. Hon är söt, men hon vill nog inte att jag lägger upp dem bilderna vi tog på henne. Så här dyker dem upp. Vad händer idag? Kanske stan igen? Drygt? Men men... det återstår att se, min comviq kompis går ut imorgon :(( Buhu, fylla på någon? =)

Aja, duschen väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0