Phaat or whaat?

Tjänna gangstrar.
Vi var kingar idag och stack  iväg och köpte en dator för att Patrik är så hightech på datorer så halva hans dator smälte, just like ice. Det blev någon lol dator, men den verkar soft nu iaf innan den har fått på sig lite program =))

Sen har jag typ, minnsi nte ens vad jag har gjort. Jag sov iaf middag, vaknade runt 1930 för att hämta far tror jag.

Juste, vi var i Täbban på Forex idag för att vara coola, men jag hamnade även en snabbis på en shoppingtur vars pengar kom ifrån mamma. Så det tackar jag hemskt mycket för, hon är allt underbar. Min lilla söta mamma =)) men jag är inte så stor jag heller, men tillräckligt stor för att vara lagom =D Haha, okej nu blev det flum. Inget roligt mer, tyst DÅ!

Bilder kanske kommer, orkar inte ta bilder med mina hightech saker. Kostar ju att se, eler hur?? Puwwss på dig

Kommentarer
Postat av: mek

puss på mig

2009-08-07 @ 19:53:10
Postat av: Anonym

http://www.cafe.se/?id=677877

2009-08-07 @ 21:06:44
Postat av: Emma

Hej! :)

Allt bra?

2009-08-08 @ 23:23:18
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0