PLING

Mardrömmens verklighetskänsla

Jag kom på en sak. Vilken hemsk dröm jag hade inatt!
Verkligen domedagen. Alla hade försvunnit eller låg där orörliga.
"..so aaawful man.." /Kirsti
Jag förstod inte riktigt vad som pågick.
Men jag var skitskraj, och ville dra från området.
Och hissen är enda utvägen om jag inte vill hoppa
från fjärde våningen.
Vart jag än tittade mötte jag på dem "onda"
På något sätt lyckades jag smita mig undan
via trappan någon våning,
sen hamnade jag tydligen i hissen.
Och hissen bara åker uppåt.
Jag lade mig ner och spela död.
Dem kom in och tänkte precis
hoppa sönder mitt pannben
Då vaknar jag med ett ryck,
med ett hjärta, vars "dunk"
gick snabbare
än pulsen under en thaiboxnings träning

Nu ska jag äta toast, det var länge sen. Puss.
Diana hör av dig om du vill göra något
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0