Testad

Nu är thaiboxning testad, nästa gång är imorgon.
Det är skitkul. Asjobbig träning dock. det tar död på en om inte mer. Har en galen träningsvärk från igår. Vaderna har redan börjat växa. Nu kommer inte jag få på mig mina jeans. Buhu.

Målning i kvalité.
Nat. Jag har varit och målat i två dagar nu. Plus en dag till då jag har "tvättat" hela stället, för att målningen skulle funka. Det börjar bli fint nu, det saknas dock bara några timmar kvar. Det tar jag så fort som möjligt, hoppas på sol imorgon också, då blir jag klar tills dess.

Jobb sökes.
Jag är sugen på ett jobb. Jobbar nästan vart som helst, förutom dörrknackning eller telefonförsäljning. Så har ni tips(?), hör av er!

Nu över till sängen, men först, alltid en dusch, inte lukta usch, stå högt i kurs. Mums mumsiigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0