two in one

Hur ska jag starta?

Aja, nu har jag startat iaf! Jag är deg som fan, värken tar död på mig, och jag är trött som en gris. Sov fedt dåligt i natt. Jag kom nyss hem och ligger just nu här i sängen med min minipc och geekar bloggen. Jag har två saker att berätta om min vistelse i Täby Centrum. Sedan är det bara att vänta på thaiboxningen.

1 Dålig parkering? Inte alls.

Jag kommer in där med bilen och får syn på detta. Jag sa till min syster: "Eh, bra parkering eller?" Så skrattade vi.



Väl förbi får vi syn på detta (nedan). "Vaaa? Det är ju en limoo!" Så skrattar vi ännu mer.



2 Aptitförstöraren eller brainfree?

Jag och syster gick runt och letade saker till henne. Vi blev hungriga rätt snart, så vi stack och beställde oss en kebabtallrik att dela på. Efter att ha ätit halva tallriken,  dyker det upp tre personer varav två är smällfeta, det bara hänger och dinglar. Jag kunde inte svälja mer efter det. Jag förstår inte, hur kan dem göra sådär? Jag har inget emot såna människor, men jag stör mig på att dem bara äter mer av det värsta, när dem redan är så stora. Det värsta är att många klagar på sig själva i den storleken, dem gör ju det bara värre för sig själva. Jag tog en bild, men lägger nog inte upp den. Ni hade nog förstått om ni såg det. Hellre se någon peta sig i näsan än det jag såg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0