Frisyren

- Tja, jag ska fixa frillan. Jag klipper som han, han, han och han, eller som han också..

Precis, vad är grejen? Visst, "mode" kan ju följas, men det BEHÖVER inte följas. Fucking iddis. Alla går och cuttar samma frilla, samma tidpunkt. Det är helt jävla otroligt. Fan är det för fel på folket. Blir så trött. Jag har en fet frilla idé, men jag tänker inte göra den, för det är så sjukt sinnes kallt ute just nu, att jag skulle fått huvudcancer. Med den frillan - utan mössan? - det skulle aaaaaldrig funka.

Dock ångrar jag att jag inte gjorde den direkt när jag gjorde min sidecut i somras. Men men, man kan inte alltid göra rätt. Fast folk vill bara se ut som varandra. Vadå alla är sig själva, bullshit.

Ya hairstajls can go to heo. Maddasuckers.

Tyvärr tror jag nog att jag kommer ångra den haircuten efter kanske en månad om jag fixar den. För då har allt växt ut en bit, då kan det se riktigt knas ut. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0