Gasen som orskade ovädret

"Jag stod i kassan, höll in en prutt, och gjorde det aslänge, så magen kurrade istället. Till slut kändes det som att jag skulle sprängas, så jag ringde och frågade om jag kunde dra till toan. Det var ändå inga kunder där. Så jag löpte dit, satte mig ned, så kom det huuur mycket gas som helst, som om all gas/luft jag samlat under hela mitt liv kom ut. Men ingen bajsklick dök upp. Kändes dock som att jag skulle bajsa på mig när jag stod i kassan."

Jag lovar, hade någon lagt ansiktet bakom min bak just då, skulle ni ha känt som om ni åkte den där berg- och dalbanan då ni fick det lilla draget i ansiktet, just när ni kände G-kraften. Så skönt var det.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Det jag sagt ju! Dina gaser kommer vara orsaken till 2012! Nästa gång kommer det vara värre och nån kommer råka ha en tändare i närheten!

2009-12-18 @ 00:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0