HalkarN


Ser ni hur jag kör? Haha, nej. Denna bilden bevisar inte alls hur jag kör, utan hur jag väjer mig undan från att betala skadestånd och Gud vet vad som kan komma att betalas.

Det var en rolig grej som hände idag, mellandagsrea och helt kittet. Jag vaknade rätt tidigt för att hinna med att handla prisnedsänkta varor. Tror jag somnade rätt sent inatt, eller så hade jag bara inte fått sova ut tillräckligt. Hur som helst, börjar jag drömma - som vanligt när jag kör - man tänker på hur fint allt är, hur underbart livet är, fina människor det finns och ja, man drömmer om något man inte vet själv existerar.

PLÖTSLIGT, ser jag att bilen framför har stannat, fast det inte var trafikljus och snygga flican vid Näsbydal (tror jag det är? Ja, jag har bott här med än halva mitt liv.) stod typ på andra sidan gatan, vilket betyder att man inte behöver stanna!! (Mina regler) Det spelar ingen roll nu, men han stannade iaf, och då ska jag ju vara beredd på det (egentligen), men i mina bumbibjörnsvärld är jag inte det. Jag hinner dock få syn på det till slut, tvärnitar. Glider, glider och bara glider framåt, och jag kan inget annat än att svänga undan till HÖGER, till vänster hade mitt liv varit påväg någon annanstans och jag hade inte shoppat allt jag hittat idag. Shit pommes.

Och bilden visar så hemskt bra hur jag hamnade och kom aldrig ut. Han som var framför - riktigt schysst kille - stannade upp och försökte hjälpa mig. Det gick dock inte så bra till en början, så han stack hem och hämtade sin bogseringslina och drog upp mig ur diket till slut.

Katastrof verkligen, men kul när man tänker efter. Ett tips, håll avstånd, kör vaken och gasa inte för mycket i detta fina vädret. Någon som kanske vill komma och klappa mig, så ni inte har något att ångra sen? (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0