Lazy Tata

Nu var det dags för mat. Den större delen av morgonen har bestått av min vita tv, började med Smallville, slutar på Elle Degerenes show. Tittar ni in tv.nu så inser ni vad jag har degat med på samma kanal ända tills nu. Jag har knappt behövt sätta på mig kläder, för jag somnade ju i natt med i princip vardagskläder, vilket var lite utöver det vanliga, som även visar på hur slit och släng man är (let the pic tell).

Som sagt, mat. Nu ska det ätas, för andra gången idag. Jag har börjat trycka i mig frukost oavsett om jag är sugen eller ej. Bra va? Typ sitter där fast i en barnstol med Magnus Samuelssons styrka för att få ned maten. Tror det kan göra susen för mina dagar, som gräset gör för Sean Banan's romphaa.

Vi ses.

Kommentarer
Postat av: Pam

Har du färgat håret igen tuan? :) fint.

2009-12-13 @ 17:52:22
URL: http://pamda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0